Thuisadministratie
Humanitas Thuisadministratie is er voor Amsterdammers die hulp nodig hebben bij het op orde brengen van hun geldzaken, het terugkrijgen van inzicht in hun administratie en het wegwerken van schulden.
De vrijwilligers van Thuisadministratie komen gemiddeld één keer per week langs en helpen bij alle vragen rondom de administratie, financiën en schulden. Samen met de Amsterdammer worden deze vragen opgepakt en wordt er gewerkt naar zelfredzaamheid. Dit kunnen vragen zijn rondom het ordenen van de administratie, budgetteren, helpen bij schulden en hulp bij het voorbereiden van de schuldhulpverlening. Maar ook het aanvragen van gemeentelijke regelingen en toeslagen.
De vrijwilligers bieden voornamelijk praktische hulp en geven tips. De deelnemer houdt hierbij zelf de regie.
De ondersteuning wordt voor maximaal een jaar aangeboden.
Hulp bij
Financiën en administratie,
Voor wie
Ouderen, Volwassenen,
Stadsdeel
Centrum, Nieuw-West, Noord, Oost, West, Zuid, Zuidoost,
Contactduur
Gedurende een jaar,
Contactpersoon
Centrum
Sonia de Rooij
s.derooij@humanitas.nl
06-53824230
Nieuw-West
Marissa Koopmans
m.koopmans@humanitas.nl
06-22522929
Noord
Sonia de Rooij
s.derooij@humanitas.nl
06-53824230
Oost
Astrid van de Weerthof
a.vandeweerthof@humanitas.nl
06-51650514
West
Marissa Koopmans
m.koopmans@humanitas.nl
06-22522929
Zuid
Sonia de Rooij
s.derooij@humanitas.nl
06-53824230
Zuidoost
Astrid van de Weerthof
a.vandeweerthof@humanitas.nl
06-51650514